Każda firma ma jakąś swoją strategię marketingową. Ja na reklamę mam swoje sposoby, ale staram się przy tym wydawać jak najmniej pieniędzy. Nie chodzi o to, że ograniczam budżet na reklamę tylko o to, że nie lubię przepłacać za zamawiane produkty. Dlatego właśnie korzystam z oferty tylko jednej drukarni, w której zamawiam swoje ulubione gadżety reklamowe. Moi klienci do każdego zakupu dostają ode mnie firmową smycz i długopis z nadrukowanym logo mojej firmy.

Ile kosztuje mnie jedna smycz z nadrukiem?

smycze reklamoweNaprawdę bardzo ciekawe jest to, że gadżety reklamowe, które zamawiam, są naprawdę niedrogie. Znalazłem drukarnię, która w bardzo przystępnych cenach przygotowuje dla mnie wszystko to co potrzebuję. Mogę u nich zamawiać teczki, długopisy, kalendarze czy właśnie wspomniane smycze reklamowe. Za jedną smycz płacę średnio około trzydziestu groszy a za długopis z nadrukiem niespełna czterdzieści. Teczki kosztują około dwudziestu groszy za sztukę a najdroższe są kalendarze trójdzielne, które kosztują mnie nawet trzy złote za sztukę. Na szczęście te ostatnie zamawiam jedynie w październiku i rozdaję je swoim klientom do końca grudnia. Moi klienci najbardziej cieszą się ze smyczy, pomimo tego, że chodzenie na smyczy kojarzy się wiadomo z jakim zwierzęciem. To nie ma znaczenia, bo smycze z logo mojej firmy to doskonały sposób na utrwalenie w świadomości klientów moich znaków graficznych. Rozdawanie gadżety reklamowych jest moją przemyślaną strategią i prawdę powiedziawszy nie stosuję żadnych innych metod reklamowania swojej firmy. Ja po prostu liczę tylko na polecenia od moich obecnych klientów i to się doskonale sprawdza. Każdy zadowolony z moich usług klient poleca mnie kilku swoim znajomym, dzięki czemu stale rozrasta się liczba moich klientów. A nowi klienci polecają mnie kolejnym i tak to się wszystko sprawdza odkąd prowadzę swoją firmę. Na pewno w utrwalaniu informacji o mojej firmie pomagają mi nowoczesne i świetnie zaprojektowane gadżety reklamowe zamawiane od wielu lat w tej samej drukarni.

Duże i bogate firmy mogą sobie pozwolić na reklamę w najlepszym wydaniu. Telewizja, prasa czy radio to media, w których pokazywanie swojej firmy kosztuje krocie. W tej samej cenie to krótka reklama w telewizji mogę mieć tysiące smyczy reklamowych albo długopisów. Wolę rozdawać je klientom i utrwalać się w ich pamięci. Przecież łatwiej im będzie polecić moją firmę znajomym, jeśli będą mieć dane mojej firmy pod ręką. Wtedy wystarczy tylko powiedzieć o mojej firmie innym i pokazać gadżet, który się ode mnie otrzymało.