Dziś żaden biznes nie przetrwa bez reklamy. Co więcej nie może być to byle co – musi zatem być chwytliwe, ciekawe i modne. Dobre hasła reklamowe to absolutna podstawa. Najlepiej, gdy są inteligentne i zawierają grę słów. Biznes należy promować w Internecie, telewizji, radio, gazetach – wszystkie chwyty dozwolone. Jak kreatywnie i z pomysłem przyciągnąć klientów i utrzymać tych, którzy już z nami są, to wielka zagwozdka niejednego zarządu i agencji marketingowych.

Co przyniesie firmie kreatywna sesja korporacyjna?

kreatywne sesje korporacyjneObecnie gdy mamy dostęp do tak wielu mediów, trudniej nas czymś zainteresować. Ilość bodźców powoduje, że stajemy się „odporni” na niektóre wysyłane nam sygnały. Im więcej pośród nas świata wirtualnego, tym bardziej stajemy się wrażliwi na realne relacje międzyludzkie. Dlatego obecnie w marketingu rządzą ludzie i ich osobowości. To coś, co przyciąga  i zachęca nas do podjęcia współpracy bądź nie. Jak wypromować firmę, korzystając z osobowości, które w niej mamy? Na ratunek przychodzą nam salony fotograficzne, które oferują kreatywne sesje korporacyjne. I słowo kreatywne jest tu obowiązkowe. To nie mogą być nudne zdjęcia legitymacyjne. Nie chcemy przedstawić też pani w garsonce ze srogą miną, ale pokazać człowieka takiego samego jak nasz klient. Dlatego sesje korporacyjne zwykle częściowo odbywają się w budynku firmy, a częściowo w plenerze. W biurze można sfotografować zespół przy codziennej pracy: podczas dyskusji, przy parzeniu kawy, na spotkaniu wewnętrznym czy podczas przerwy na śniadanie! Właśnie taki rodzaj fotografii najsilniej oddziałuje na psychikę zainteresowanego naszą firmą człowieka. Tak jak restauracje przyciągają hasłami – smacznie jak u mamy, tak firmy robią coś na kształt i mają przyciągać domową, przyjacielską atmosferą. Często też sesje przeprowadzane są podczas wyjść czy wyjazdów integracyjnych: na kręglach, na wieczornym spotkaniu przy winie, podczas spływu kajakowego czy ognisku. Jest to oczywiście czysto psychologicznie oddziaływanie. Tego typu obrazki wzbudzą w konsumencie pozytywne emocje, wspomnienia, skojarzenia, co może przyczynić się do jego wyboru właśnie tej firmy. Każdy z nas z resztą woli pracować z miłymi, kulturalnymi i otwartymi osobami, aniżeli z zamkniętymi w ciasnych garniturach marsowymi twarzami.

Sesja korporacyjna jest w dzisiejszych czasach szansą na zindywidualizowanie naszej firmy na rynku. Pokazanie ludzkiej twarzy, która zachęci klienta, albowiem dziś konsumenci szukają specjalnego traktowania, miłej atmosfery i zindywidualizowanej obsługi. Jednym słowem wykorzystanie osobowości pracowników firmy jest kartą przetargową. W końcu to właśnie oni będą na co dzień stykać się z klientem i podejmować z nim różnego rodzaju dialogi i realizować transakcje.

Close Menu