Właściciele firm, oraz osoby prowadzące biznes, zaopatrują się w większe ilości specjalnych tekturowych wizytówek, które codziennie zostają wręczane kontrahentom, oraz klientom korzystającym z usług przedsiębiorstwa. Warto też zauważyć, jak ogromne ma znaczenie wizytówka w kontaktach biznesowych. Jest to spore ułatwienie dla kontrahentów, gdyż pobierając taką wizytówkę, zyskują komplet informacji oraz sposobów kontaktu z osobami zajmującymi się informacją na temat usług świadczonych przez przedsiębiorstwo.

Projekt wizytówki firmowej

firmowe wizytówki - projekt w poznaniuZapewnienie prestiżu firmie jest ważne dla każdego przedsiębiorcy, który prowadzi działalność biznesową. Kontrahenci, którzy regularnie współpracują z taką firmą, także posługują się tekturowymi wizytówkami firmy, którzy następnie korzystają z usług przedsiębiorstwa. Możemy wówczas zauważyć jak istotną rolę odgrywa posiadanie firmowych wizytówek. Większość firm wystawia tekturowe wizytówki w specjalnym wizytowniku na blacie lub biurku, aby ułatwić nieograniczony dostęp do etykiet reklamowych firmy dla potencjalnych klientów, którzy odwiedzili punkt informacyjny w przedsiębiorstwie. Coraz więcej zarówno dużych, jak również małych przedsiębiorstw, posiada kilkaset sztuk takich wizytówek, oraz codziennie wręczają je klientom, w celu ułatwienia ich kontaktu z przedsiębiorcą, lub też zespołem pracowników firmy. Firmowe wizytówki – projekt w poznaniu wykonywany jest według wytycznych klienta, z zastosowaniem grafiki logo, oraz według upodobań kolorystycznych. Czarne wizytówki kojarzą się z wysokim poziomem prestiżu, niemniej jednak kosztują one więcej od tradycyjnych, białych kartoników z zawartymi informacjami. Dodatkowo, projekt wizytówki może polegać na istniejącym już szablonie, który wykonała agencja reklamowa. Ostatnimi czasy bardzo modne staje się zastosowanie kodów QR w wizytówkach, co pozwala na szybki kontakt poprzez zeskanowanie kodu za pomocą smartfona. Pozwala to także na minimalizm informacji, oraz wysoki poziom wyrazistości wizytówki.

Przed złożeniem zamówienia w drukarni, która wykona nadruk na odpowiedniej ilości etykiet tekturowych, warto dokładnie sprawdzić zawartość informacji na wizytówce, gdyż nadruku nie można już w żaden sposób poprawić. Informacje na wizytówce powinny ograniczyć się do adresu przedsiębiorstwa, numeru telefonu oraz adresów do poczty oraz strony internetowej. Dodatkowo, można wstawić grafikę logo, lecz nie powinna ona zajmować całej powierzchni strony wizytówki, gdyż informacje umieszczone na wizytówce nie będą czytelne.

Close Menu